måndag 12 januari 2009

Helan går.

Och Halvan går också.

Måndagen har funkat, det har den. Jag har varit shoppat på apoteken, så nu ska jag klara mig genom den här veckan också. Hostan har dock blivit värre idag, kanske på grund av....ja? Den är mer påtaglig idag, men det ska väl ge sig någon gång i framtiden den också. Allt har ju tydligen ett slut.

Igår såg jag och Thomas på "trollkarlens hemligheter" på femman. Så urdåligt producerat program. Skrattretande. Ville bara klargöra det. Vill samtidigt be om ursäkt till Jenny som kanske såg det, efter mitt okloka tips.

Jag försöker övertala min syster att ta sig till Umeå den 24-25:e. Vore ju helfestligt att fira födelsedagen med någon man tycker om. Blir hemma allena då, och sällskap är hemskt välkommet. Hoppas och håller allt jag har i önskan om att hon kan komma upp då.

Nu börjas det, nu ska alla fylla år. Pax på den 26:e!

Inga kommentarer: