fredag 19 december 2008

Defrost.

Jag är upptinad och välmående. Tackar som frågar, eller nåt.

Det blev isvak idag, och det blev framgång. Kallt som sjutton var det. Det går liksom inte att förklara hur kallt det faktiskt är: man måste testa själv. Nu vet jag att jag klarar av det utan panik och skulle göra det igen om jag vore tvungen - men kanske inte frivilligt.

Resten av dagen har gått i pluggandets och tvättandets tecken. Imorgon ska jag och Stina ha en heldag med träning, plugg och myskväll. Ska bli riktigt nice. Dessutom: när jag kommer hem så har jag haft en helt vit månad. DET har nog inte inträffat på....år? Scweinigt duktigt Therese. Tack.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tjugo över (nitton minuter dit), så jag kan ta bussen ner till Ålidhem. Jag ska inhandla lite sånt som man fåt äta när man varit duktig hela dagen. Och ska träna bort dagen efter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan vad starkt, Thessan!

Anonym sa...

Tackar ödmjukast! :)