onsdag 16 juli 2008

Sömn.

Klart man inte får bra sömn när man hatar sitt sovrum. Jag hatar mitt sovrum. Det enda som är bra med det är färgen. Annars är det alltid stökigt, med sladdar, skivor, hundleksaker, hundhår, tidningar, tvätt, handdukar som ligger på sängen, olika sängkläder, aldrig bäddat.....Varenda liten centimeter av kroppen hatar sovrummet. Folk skulle aldrig tro att jag gillar att ha det städat och fint om de kom in här.

Jag tänkte be Thomas städa det när han kommer hem, men nu när jag tänker på och pratar om det så måste jag göra något drastiskt....NU!

----

1/9 - 96

Hej!
Jag ska vara med Sandra. Jag har varit hos min granne på kalas (Ann). Hon gick ner och badade när det spöregnade hon skrek. Vad tyst det är. Jag drar igång stereon. Jag tog nu av mig mina örhängen, det gjorde inte ont. Det trodde jag att jag skulle göra.
P.S Emma är en bra kompis.

Inga kommentarer: