torsdag 3 april 2008

Vroom 2.0

Det var en oerhört skum, men häftig, känsla att sätta sig på förarplatsen i en polisbil. Ännu konstigare att starta den och köra omkring. Klåfingrig som man är inuti huvudet så ville jag bara råka komma åt knappen med blåljus och siren. Men jag lät bli. Imorgon ska vi köra hela dagen från 09.15 till 16.00. Wuhu. :) Är lite nervös eftersom vi ska examineras. Serpentinkörning (slalom) baklänges mellan koner och fickparkering och sånt. Egentligen borde man inte vara nervös, för köra bil kan man ju....Men det där med att fickparkera är verkligen inte min grej. Och aboslut inte med en fet jäkla Volvo xc90. Menne, det ska nog gå bra.

Har pluggat hela jäkla dagen, snart börjar mina ögon att blöda. Ska försöka lägga mig i god tid. Försöka.

Leif GW är på TV nu. Jag ska lyssna på vad han har att säga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fränt är vad det är, skitfränt!!