måndag 4 februari 2008

Hejdå sommarlov.

Hej jobb.

I helgen har jag varit hemma, det vi ni som läser. Men jag vill tacka er så oerhört mycket för en otroligt trevlig lördag. Jag har så himla bra vänner, de bästa man kan ha! :) Tack Hannah, Tack Joel, Tack Jenny, Tack Johan, Tack Felicia, Tack Fredrik, Tack Emma, Tack syrrajävel, Tack Conny, Tack HC, Tack Sofie, Tack Fredrik, Tack Erik, Tack Erik, Tack Elin, Tack Jacob. Tack Thomas! Vem har jag glömmit nu? Jo: Tack, Daniel, Tack Fredrik. Shit...Var vi 18 st? Tydligen.

Och idag var det tillbaks till verkligheten som gällde. Började med ett hemskt tråkigt seminarium. Gick och simtränade lite. Har precis kluddat klart min del på ett fantastiskt trist grupparbete. Ska träffas kl. 09.00 imorrn och sammanställa skiten. Skönt att få det ur världen.

Jag ska jobba hela sommaren. Så det blir inte ens lilla minsta semester för min del. Men det gör inte så mycket, för jag gillar pengarna som följer med jobbet. Ska jobba på polisstationen i Timrå. Timrå är ju jordens mest illaluktande plats, men det får väl gå. Men jobb är bra, jobb är svinbra. Första gången i mitt liv jag ska få fast månadslön, även om det bara gäller juni-september.

Nu ska jag käka. Min mamma gav mig en miljard matlådor. Jag älskar henne och hennes mat. Hon är snäll min mamma.

1 kommentar:

Emma sa...

stackare tessan, timrås polisstation?? Köra bort alkisar utanför systemet ;) Närå det blir säkert jättebra. Jag kommer säkert vet vilka dom flesta är som ni haffar ;) /MA